About Me

My photo
BM, Penang, Malaysia
Penang girls..MUMMY of one lovely princess...

Sufie

Sufie
Proud to be me...

Saturday, December 20, 2008

SELAMAT BERBAHAGIA...


Inilah gambar perkahwinan sahabat aku yang bernama Shiema..akhirnya selamat bertemu jodoh dengan jejaka pilihan hati...sama-sama comel gitu....

Tarikh 8 NOV 2008 menjadi pilihan untuk majlis bahagia....
Actually Shiema ni jauh lebih muda dari aku..Dulu kami sama-sama bekerja di BM, aku under construction & Shiema lak under developer...actually under anak syarikat yg sama..Syarikat perumahan yg dipegang oleh Bumiputera...kami sama-sama dalam Finance Dept...kira geng aku kat office tu...


Sekarang masing-masing bawa haluan...Shiema dah berjaya mendapat kerja idamannya..kerja dengan Gomen..kat Putrajaya..Aku lak..sekarang ni kerja dengan Developer gak tapi kat Batu Kawan tapi bukan under Account Dept lagi...involve dalam Credit Admin lak...Kerja yang banyak involve dengan hal-hal berkaitan pembeli rumah....Banyak yg aku pelajari bila keja kat Batu Kawan nih...member2 pun best sampai aku rasa sayu sangat nak tinggalkan diaorang suma..


Actually for year 2009 aku dapat offer keja kat Bank...dekat lak dengan rumah aku...so takkanlah aku nak reject offer ni kan...Tak pe nanti aku cita lain pasal keja baru ni kay....

ANYWAY..BUAT SHIEMA & HUBBY..WELCOME TO NEW WORLD..HOPE U'LL SURVIVE..kih kih..banyak maknanya tu...
APAPUN..SEMOGA BAHAGIA& BERKEKALAN SELAMANYA...

Blog Archive

My Blog List