About Me

My photo
BM, Penang, Malaysia
Penang girls..MUMMY of one lovely princess...

Sufie

Sufie
Proud to be me...

Monday, July 7, 2008

BLACKOUT

Melalui hari2 yg memenatkan otak kat office memang buat kapla jadi pusing..ye ler..nak biasakan diri terima kemarahan org..nk wat camner..dah keje namanya..tadah jer la telinga...

Waaarrgh...ingatkan balik rumah terus nk mandi n masak..tah pasal ape rasa cam nak masak jer mlm tu...tup tup electricity x de...dah sampai rumah pun dah nak maghrib so memang tak perasan ler jenjiran sebelah tak pasang lampu...panas sgt n dah busuk dgn peluh so sesampai kat rumah tu ingat nak bik angin ler..hampess tul..
Call my sis,baru ler dia ckp yg area rumah aku memang x der electricity coz tiang tnb kat tepi jln tu kena langgar tah dgn mamat mana tah..mabuk ker..nyusahkan org lain jer..akak aku ckp since ptg tadi lg..TNB baru nk repair so tak tahu ler pkl bapa nk siap....

Waaarrgghh..aku dah lapaq gila ni..mula tu ingat ada org x bayar bill..free2 je kena marah..tu ler sapa suruh sukaa sesgt delay pymt kat Tnb...kuang kuang..

Kitaorg 2 gi ler Perda..jln2 cari makan..cari kedai yg ada aircond skt...waaa lega sesungguh..aku makan chicken chop n orange juice blended...kenyang sesgt..cik Farh dah kenyang tp siap makan ice-cream n milo ice..x der dlm ni..dah boliau masuk perut...


Amboi...tengok tu nyenyakner tido..Siputeh pun tumpang sekaki..kepanasan ler tu...ha..electricity dah function so kipas buka selaju mungkin baru ler tido minah nie...Actually masa balik pun x de letrik lg tp aku paksa dia tido..yer ler nk wat ape lagi dlm gelap2 ni..Kitaorg lepas mkn terus jer blk..ingatkan kat rumah ada lilin...cari punya cari...HAH..LlLIN x der..bergolap lagi ler...Aku ler jadi mangsa kena kipas budak..memang feel dia kalau panas memang x tido ler..Hari2 fan kena pasang sampai max speed baru leh tido...
Hisk..memang x leh jadi..gi kejap kat dapur nk cari air..haus lak..tup2 nmpak lampu jln ada so..cepat2 ler aku gi tgk kotak fius....AKHIRnyer...terang benderang rumah aku..Terlompat minah tu suka hati...Tgk tu..tido sambil senyum....

Blog Archive

My Blog List