About Me

My photo
BM, Penang, Malaysia
Penang girls..MUMMY of one lovely princess...

Sufie

Sufie
Proud to be me...

Monday, July 7, 2008

HARI YG BUSY...


Hemmm...rajinyer anak ummi nihh...anak yg baik tul..sanggup tolong ummi wat keje office..siap offer diri nk tolong w/pun aku x kasi...tak gi tolong merajuk lak..kena gak suruh dia tolong....
Cehh..dah tu pandai puji diri sendiri lak...Siap suruh aku gi bgtau boss aku yg dia tlg wat keje...ala dik..bgtau pun adik bukanyer dpt gaji..msk poket ummi gak..he he he...tapi kan adik ni lg pandai me"rabak"kan purse ummi ye tak...tak pe..hobi kita kan same..window shopping!!!Yep..aku dah train dia jd shopper yg bagus..kih kih..tu ler pasal ada org org x suka join kite..x per..janji kite dua happy kan..esp time makan ice cream....

Rasa salah gak kekadang bawa keje off blk rumah tp tu ler..aku ni selalu ada time-line utk habiskan keja w/pun kekadang tu x der pun dateline set by boss tp dah terbiasa ler...hai..org yg dah biasa buat a/c n ada dateline memang x leh lari yer..atau aku jer...????

Tak pe le bukan selalu..lgpun adik dah besar so leh tlg ummi kan..practise make perfect..training to be career woman..mana tau..tu skill terpendam bakal GM company tau...Ummi doakan moga cita2 adik tercapai n hidup bahagia...Biarlah ummi korbankan apa saje yg patut demi masa depan adik..naluri seorang ibu..syahdu lak rasenyer..hu hu hu...

Blog Archive

My Blog List