About Me

My photo
BM, Penang, Malaysia
Penang girls..MUMMY of one lovely princess...

Sufie

Sufie
Proud to be me...

Saturday, July 5, 2008

2 weeks yg menyakitkan kepala otak...

2 weeks ni memang buat aku jadi tension...bkn ape..ni suma gara2 eje ler...sakit telinga n sakit jiwa kena dengar bebelan n rungutan dari customer...

Nak wat camne..nak tak nak kena gak tadah telinga w/pun sakit hati n tension kena marah...geram pun ada...tak larat na cakap pun ada..line dept kitaorang memang hot giler..koarng nak tahu naper....

SUMA NI COZ SURAT MINTA BAYARAN KELEWATAN PEMBAYARAN @ INTEREST ADVISE !!!!

Nak wat camne..memang ramai pembeli rumah kat Malaysia ni tak di"educate" tentang prosedure nak beli rumah camner..bila mai surat suruh bayar interest coz lewat buat bayaran mula le ngamuk..klu kena ribu2 tu..fahamler kenapa na meradang tapi kalau setakat kena kureng rm50 pun nak mengamuk sakan...memang tak dapat nak diterima..tu ler..apsal bayar lambat,salah sape...ha jawap sat....

well..aku rasa terpanggil nak buat blog untuk bagi kefahaman yg lebih esp to the young generation yg planning nak beli rumah...tanya betul2 dulu be4 beli prosedure camner...jgn nanti bill datang pun tak tau nak buat apa...

Fikir2 balik...aku ni beruntung gak keje dengan sykt perumahan,tahu gak apa sebenarnyer cara nak beli rumah..HE HE HE,,,,...kesimpulannyer..klu au tak keje situ ...aku pun tak tahu...kuang kuang kuang...

KENGKAWAN..Otak aku still pening lagi so...memang x de mood nk tulis lagi..anyway aku janji dgn korang suma akan explain camner cara2 beli rumah yg betul....kay...wa chow dulu..tido lagi best...Fuih..kdg2 sampai terbawa-bawa dlm mimpi pasal interest ni...begitu kuat penangannyer...tak per ler..buan aku sorang jer...aku dept tengah ting tong sekarang...diet le jogging ler..suma tah kemana...

LAYAN JER...bak kata Farah Fauzana...masuk kiri keluar kanan....

Blog Archive

My Blog List