About Me

My photo
BM, Penang, Malaysia
Penang girls..MUMMY of one lovely princess...

Sufie

Sufie
Proud to be me...

Thursday, August 13, 2009

Sekitar PUTRAJAYA FLORIA 2009

Suasan taman orkid di waktu malam..Bagi penggemar bunga orkid, tentunya mengimpikan suasana taman orkid seperti ini kan...
Berlatarkan belakang mini pancutan air yang dikelilingi bunga orkid...terasa macam dalam filem hindustan lak...

Bergambar di salah satu taman..ada tajuknyer tapi aku lupa lak..Time ni waktu lunch bagi hari Jumaat, masa pun agak panjang so kitaorang sempat zass gi ke Floria 2009 nih...tak jauh dari office pun...Cantik sangat suasananya...

Dalam hati berangan sakan..kot2 one day aku dapat dok rumah yang ada laman besaq so aku leh ler wat taman astokana aku sendiri...heemmmm...tentu nya penuh dengan my faovorite flowers...rose, sunflower, tulip , lavender...Huh..bila le gamaknya angan-angan aku nih akan jadi kenyataan no????



Blog Archive

My Blog List