About Me

My photo
BM, Penang, Malaysia
Penang girls..MUMMY of one lovely princess...

Sufie

Sufie
Proud to be me...

Friday, August 7, 2009

Busy....


Agak lama aku berdiam diri dari menulis sesuatu di sini.....bukan tak de idea....banyak story nak citer tapi x de masa...busy dengan keja, kepenatan menghambat masa yg terlalu jealous dengan aku gamaknya....

Diam x diam dah hampir 3 bulan aku menjadi ahli penjawat awam...Kalau tanya best ke jadi staff gomen...Jawapan aku """"NO KOMEN"""" .Terpulang kepada citarasa masing2...bagi aku, ada yg best ada yg tak best....hu hu hu...

Terlalu banyak pengorbanan sebenarnya...memaksa aku melepaskan apa yang telah ku pegang selamanya ini....Dan aku tak tahu samada apa yang ku lepaskan akan kembali semula ke pangkuanku semula.....Kekadang tu terfipkir gak..berbaloikah apa yang ku lepaskan, terlalu banyak sebenarnya.....Doaku moga semua ini ada kebaikannya.."KALAU ITU TAKDIRNYA"..Aku pasrah dan redha....Takdir telah tersurat dalam kehidupanku untuk membawa aku ke kota metropolitan ini.....


Banyak story yg akan aku citerkan kemudian..Insyaallah aku akan menulis lagi...Now tengah menghimpun idea....siap nanti akan aku upload semuanya.....

Blog Archive

My Blog List