About Me

My photo
BM, Penang, Malaysia
Penang girls..MUMMY of one lovely princess...

Sufie

Sufie
Proud to be me...

Thursday, May 21, 2009

Tempat baru..kawan baru

Lepas melaporkan diri pada 31 Mac, kami semua diberi surat penempatan pekerjaan di mana masing-masing ditempatkan di Kementerian yg ditetapkan.Hanya selepas melaporkan diri ke kementerian masing2 barulah kami semua akan tahu di mana sebenarnya tempat bertugas...
Dalam hati aku berdoa agar ditugaskan ke Penang semula..Hati hati cukup tersentuh melihat airmuka sedih Farah pada petang 31 Mac hari tu..Sebenarnya itulah kali pertama kami akan berjauhan dalam jarak masa yang amat lama...

7 April 2009..hari ini kami semua mendapat tahu apa yang semua nanti-nantikan..penempatan kami....Menitis airmata aku bila mendapat surat penempatan mengatakan aku harus bekerja di kementerian di Putrajaya..Punah harapan untuk kembali semula ke Penang...begitu juga harapan teman2 baru yg lain..
Opss..geng baru aku kat sini..sorang budak Johor, budak Sg Besi n...ada geng Penang gak..malangnya kami berdua sama2 tak dapat balik Penang..lagi kesian dia kena keja kat area KL lak..Geng kami 2 org dapat keja di Putrajaya, 2 lagi kat area KL....
Geng kami terpaksa berpisah membawa haluan masing2 kerana
kena melaporkan diri ke tempat baru..Namun harapan aku agar persahabatan yg baru terjalin ini akan terus berkekalan...

Blog Archive

My Blog List