About Me

My photo
BM, Penang, Malaysia
Penang girls..MUMMY of one lovely princess...

Sufie

Sufie
Proud to be me...

Friday, March 13, 2009

SPRM interview....


5 MAC 2009....

Pagi-pagi lagi dalam 6.45 aku dah bertolak gi Penang..aku decide guna Penang bridge coz takut lambat sampai lagi cam hari aku gi interview kat KOMTAR nov lepas...hampes tul..ingatkan jalan clear tapi a little bit jem...slow motion...aku dah gabra coz actually aku pun tak sure sangat bangunan SPRM tu kt ner...aku agak-agak sebelah CITIBANK tapi...seingat-ingat aku mcam tak pernah nampak jer building SPRM nih...Hantam je laabu...kalau jumpa aku gi ler interview...kalau idak...aku ronda Penang jer la....
Isk isk...dah 2 kali aku turn bila nmpk signboard kecil SPRM tapi tak nampak pun bangunannyer...Lastly..aku stop sat n call SPRM off...ha...baru aku tau..dah betul dah jalan tu..aku miss jer...Maunyer tak miss...Building pun tak de signboard besar...

Dah sampai dengan semangat berkobar-kobar,maklum jer la..dok surf internet cri info pasal SPRM ni pun berhari-hari..banyak lak nak ingat...Actually coz post ni gaji dia lagi best dari post yg aku confirm dah dapat tu...tu yg terhegeh-hegeh datang gak...Kasut lak wat siut...baru jer aku beli...saiz 4 tu...alamak..hari tu still longgar lagi..nak jalan pun jadi slow jer...konon nak control cun la...
Aku pun gi ler register..dapat no.22...puhhh...sah kena sessi petang ler camni...Opss..SPRM ni ada 2 sessi..satu eye test pastu baru leh masuk interview kalau pass eye test....Halamak..hari tu aku pakai contact lens la pulak...container tk bawak... sah dan sahih memang ada harapan nak kantoi....
Dengan bismilllah aku pun cuba nasib..kelakarnya coz aku tak de lens container,diaorang siap kasi aku simpan sat lens aku dalam tudung botol mineral yg diisi mineral water...Hai...memang ler aku rabun seketika bila dah buka lens...so kantoi ler......Dengan hati kecewi...hu hu hu...aku pun blah...perut pun lapar..
Destination aku untuk makan...padang kota ler..kat sana ada food court..Dulu aku pernah makan cucuq udang kt sana dengan hubby n Farah...Mahal gilos beb....Wah wah...dengan tak disangka terjumpa lak dengan si budak LCC...ada gak kawan makan..kalau tak aku makan sorang2 ler...sean gak makan sorang tapi kalau org tak ramai aku wat selamba jer..yg penting perut kena isi...malu tolak tepi sat...Heh heh..selalunya aku cove malu dengan baca paper...aku ni kalau dapat paper,memang lupa dunia sat.....

Blog Archive

My Blog List