About Me

My photo
BM, Penang, Malaysia
Penang girls..MUMMY of one lovely princess...

Sufie

Sufie
Proud to be me...

Friday, March 13, 2009

My birthday....women day

Lepas maghrib…hubby aku tetiba ajak bebudak tu keluar…aku ingatkan dia nak ajak aku sekali so boleh le gi pasar malam beli barang-barang dapur…tapi katanya nak gi mini market belakang area rumah aku jer…aku pun malas nak ikut lagipun mini market tu tak ada benda yang menarik sangat..Farah lak sure nak pau suruh abah dia beli KFC ler tu..tapi aku macam leh agak apa yang diaorang nak gi beli…konon nak wat surprise le tu…

Heh heh..anak aku pun pandai jer cakap diaorang gi pasar malam tapi bila aku tanya mana barang yang diaorang beli…siap cakap katanya ada kat luar, tak bawa masuk lagi…Heee..pandai betul anak aku berlakon no…So inilah surprisenyer sempena birthday aku esok harinya…8 MAC 2009..Hari Wanita






Cuma ni jer la…kira surprise sikit…sikit jer.Ye la..selama 6 tahun berkahwin ni la pertama kali dalam seumur hidup hubby aku hadiahkan bunga kat aku….Anyway…thanks a lot…Tak cakap thanks nanti cakap aku ni tak tahu hargai pemberian dia lak….Okeylah tu walaupun kek tu memang kami tak dapat habiskan malam tu coz….kek tu ada layer cheese la…aku ni kalau bab cheese kek memang surrender la…walau one piece pun memang seksa nak habiskan..bukan apa, rasa lemak cheese tu melekat kat kerongkong ni…Lain le kalau coklat cake..laju jer 2 beranak kami habiskan cam kek hari tu…
Haaa…Anak aku lak suka sangat dapat bagi flower kat aku…bunga tu suma Farah yang pilih… not bad le bagi budak age dia kan…Satu lagi.. tak sabar-sabar nak potong kek…Dia lak hepi terlebih macam birthday dia lak..Ariff pun sama…tak sabar-sabar nak makan kek….Kat kedai kek tadi pun hubby cakap dia dah nangis nak makan cake…



My cake.....


Blog Archive

My Blog List