About Me

My photo
BM, Penang, Malaysia
Penang girls..MUMMY of one lovely princess...

Sufie

Sufie
Proud to be me...

Friday, March 13, 2009

Berita basi....8 FEB 2009

Gambar-gambar hantaran pertunangan...fuyooo..ada duriyann emas wooo...mahal nih....

Sorry...pic bakal pengantin tak der..nk show muka dia coz simple giler...aku lagi glamer hari tu..siap pakai selendang panjang lagi..he he he..melaram macam aku lak yg nak bertunang..leh ker...satu kali lagi...he he he...


Ha…ni ler gambar hantaran pertunangan dari pihak lelaki…Actually ini adalah pertunangan kali kedua adik angkat abang ipar aku..Si adik ni nama glamernyer..Cucik ..actually dah pernah bertunang sebelum ni tapi dah putus di tengah jalan..so kali kedua ni majlis pun cukup simple..aku pun cuma diberitahu pagi sebelum majlis berlangsung so aku tak dapat le nak sediakan hantaran macam yang sebelumnya…
Gambar hantaran pihak perempuan lak terlupa aku nak candid coz sibuk tolong apa-apa yang patut kat dapur…maklum ler kali ni cuma jiran sekitar rumah jer yang dijemput.Lagipun dalam masa yang sama, jiran depan rumah aku pun turut mengadakan majlis pertunangan anaknya.
Harapan kami semua agar ikatan kali kedua ini akan berpanjangan hingga ke jinjang pelamin…

Blog Archive

My Blog List