About Me

My photo
BM, Penang, Malaysia
Penang girls..MUMMY of one lovely princess...

Sufie

Sufie
Proud to be me...

Friday, March 13, 2009

Banker....


Imbas kembali detik aku bergelar staff bank..time ni nak bertolak ke branch lain untuk attend meeting berkenaan salah satu product bank..dapat berkenalan dengan staf-staf branch lain yang involve dalam sales product yang sama.Meeting dengan Area Manager tu nak discuss camna nak improve lagi sales untuk product tersebut. Actually tak banyak pun dapat dibuat untuk improve sales product berkenaan memandangkan situation sekarang…
Ramai orang takut nak buat investment..bukan apa, takut risiko tak dapat bayar semula pinjaman bank…Sebagai seorang awam aku cukup ler faham dengan reason yang customer bagi..Cuma yang masalahnya sebagai staff bank..top management yang tak faham..target still tinggi macam time ekonomi ok…Katanya before things become worst, we must capture the moment of truth…lebih kurang maksudnya…sapu jer apa peluang yang ada depan mata…
Apa pun aku dah berehat dari jadi sebahagian pekerja industri bank..Yang tinggal cuma memori sebagai kenangan hari tua..Hari terakhir aku bekerja, aku masih sibuk menyelesaikan tugasan terakhir..Walaupun seketika dan tak sempat beramah mesra dengan semua staff yang ada...aku mengharapkan kehadiran aku diingati....

Blog Archive

My Blog List