About Me

My photo
BM, Penang, Malaysia
Penang girls..MUMMY of one lovely princess...

Sufie

Sufie
Proud to be me...

Monday, December 15, 2008

present





Ha...tak sangka lak malam tu lepas habis keja akak aku datang nak bagi present dari dia lak kat Farah..sampai dua present lak tu....Farah yg tengah lali nak tidoq terus jer mata dia segar bugar..sempat lagi posing kan...Aku pun best gak coz anak aku pun baik hati sangat nak bagi present vase tu kat aku..bestnyer...macam birthday aku lak...heh heh heh....anyway THANK YOU SO MUCH kat akak aku...lain kali leh bagi lagi..Alamak this year aku tak bagi present pun kat akak aku tuh..lupa plus...birthday dia dalam bulan posa lak..21 SEPT..ok ler..ganti tahun ler K.Ina yer...ataupun kita celebrate sama-sama time birthday aku nanti...8 MAC...this year jatuh time hari kita semua rakyat Malaysia mengundi untuk pilihanraya yg ke-12...dulu2 birthday aku sama dengan Sultan Selangor....Hope that ALLAH akan memurahkan rezeki n panjangkan usiaku untuk menyambut kembali hari lahir pada tahun depan...


Buat PUTERI FARAH..(request dari Farah suruh panggil nama dia macam from 23 OCT 2008 onwards...coz dah pakai baju cam princess so kena panggil cam tu ler)...UMMI doakan segala kebahagiaan, kejayaan & segala kegembiraan dalam hidup puteri Ummi ni..Semoga ALLAH sentiasa memberkati hidupmu & di bawah lindungan-Nya selalu....




Blog Archive

My Blog List