About Me

My photo
BM, Penang, Malaysia
Penang girls..MUMMY of one lovely princess...

Sufie

Sufie
Proud to be me...

Monday, May 11, 2009

Siaran tertunda....

Lama tul tak menulis di blog..bukan apa, masa tak mengizinkan. Lagipun dah sebulan aku menjadi penghuni di Putrajaya ni..bosan gila tuhan je tahu..ada gak kisah yg menarik tapi tak sempat nak ku curahkan lagi memandangkan kat Putrajay ni cuma ada satu je cc..very open lak tu..so aku tak selesa nak menulis...
Lagi parah bila laptop aku tak leh guna excel,word suma tu coz dah expire trial days...banyak cabaran yang hat\rus aku tempuhi sepanjang aku berada di sini....

Buat saat ini, ini saja yang aku mampu menulis...Insyaalah selepas ini korang dapat mendengar macamana detik-detik hidup aku bergelar penjawat awam sekaligus berjauhan dengan anak kesayangan aku..Allah aje yg tahu betapa aku sangat merinduinya.....
Huh..ingat anak je terus jer laju air mata mengalir.....Inilah dugaannya bak kata HUJAN...SABAR SUE ..SABAR...SABAR ITU SEBAHAGIAN DARI IMAN...INSYAALAH...Akan ku hadapi semua dengan punya ketabahan....psssstttt...Doakan aku dapat tukar ke Penang balik!!!!

Blog Archive

My Blog List