About Me

My photo
BM, Penang, Malaysia
Penang girls..MUMMY of one lovely princess...

Sufie

Sufie
Proud to be me...

Friday, March 13, 2009

Aktiviti time cuti....


Sekarang ni aku tengah bercuti sampai bila pun aku tak tahu…paling lama pun 3 bulan dari sekarang atau sebulan dari sekarang…semua tu cuma terjawab bila aku terima surat panggilan untuk menghadiri kursus sebagai kakitangan kerajaan nanti jer…susah gak camni kan..kalau aku terus bekerja pun takut nanti tetiba jer dapat surat terkejut tergempaq suruh aku lapor diri lak..susah camni kan..Lagipun medical check-up pun tak selesai lagi..13 Mac nanti baru kira selesai selepas result ujian HIV / DRUGS keluar…

Memandangkan tiada aktiviti yang aku buat kecuali gi surfing internet or uruskan dokumen berkenaan

surat tawaran tu…aku pun bercadang nak bakar kek..Ye la dah lama sangat aku rasa tak membakar biskut atau kek..Aku rasa dah dekat 3 kali raya…raya posa n raya haji ler aku dah pencen wat suma ni..suma tu kerna aku betul2 tak de mood nak wat…Ni mood dah dating balik after aku dok terjah blog blogger2 yg lain…Lagipun birthday aku pun tak lama lagi…

Blog Archive

My Blog List